پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

در حین هایمنوپلاستی چه اتفاقی می افتد؟


جراحی هایمنوپلاستی باید توسط جراح پلاستیک یا متخصص زنان و زایمان و تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود . این روش با دسترسی به مخاط دهلیزی انجام می شود و یک برش عرضی در پشت دیواره واژن ایجاد می شود.

پرده بکارت را می توان با پیوند مجدد قسمت های پاره شده باقی مانده از پرده بکارت ترمیم کرد. معمولاً برای اتصال پرده بکارت شکسته از بخیه حل شونده استفاده می شود. این بخیه ها در عرض 15 تا 21 روز پس از جراحی حل می شوند.

پس از جراحی، به بیماران توصیه می شود که همیشه ناحیه مورد نظر را تمیز کرده و پمادهای تجویز شده را مرتباً استفاده کنند. همچنین رعایت بهداشت پس از جراحی و پوشیدن لباس های گشاد و تمیز برای بیمار مهم است. ماساژ واژن نباید با مواد محرک یا معطر انجام شود. همچنین سه تکنیک اصلی برای انجام این جراحی وجود دارد . این تکنیک ها عبارتند از:

دوخت پرده بکارت
بخیه پرده بکارت یک تکنیک اساسی است که از طریق آن می توان جراحی پرده بکارت را انجام داد. در طی این تکنیک، جراح پرده بکارت قهوه ای را می دوزد. بخیه ها معمولا در عرض چند روز حل می شوند، به همین دلیل است که بیماران مجبور نیستند برای برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنند.

انجام کل فرآیند حدود 30 تا 40 دقیقه طول می کشد و بیمار می تواند به محض انجام جراحی به خانه برگردد. با توجه به اینکه بیمار از تمام دستورالعمل های بهبودی پیروی می کند، می توان طی چند هفته به بهبودی کامل دست یافت.

بازسازی پرده بکارت
این تکنیک اغلب زمانی انجام می شود که بافت کافی برای بخیه زدن پرده بکارت وجود نداشته باشد. در طی این روش، پرده بکارت با بافت های زنده برداشت شده از بدن بیمار بازسازی می شود. معمولاً لابیای داخلی بهترین بافت را فراهم می کند.

این جراحی را می توان به صورت سرپایی در عرض چند ساعت انجام داد. دوره نقاهت بسیار کم است و بیمار می تواند در عرض 3-4 روز به فعالیت های عادی خود ادامه دهد. با این حال، حدود 3 ماه پس از انجام جراحی باید از رابطه جنسی خودداری شود.

تکنیک Alloplant
این تکنیک در صورتی انجام می شود که بدن فاقد بافت هایی باشد که بتوان از آن برای بازسازی پرده بکارت استفاده کرد. در این روش از آلوپلانت که نوعی بیومتریال است برای پیوند استفاده می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۸:۴۸ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)