پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

درمان جراحی


هنگامی که علائم مربوط به دژنراسیون دیسک با درمان محافظه کارانه بهبود نمی یابد یا اگر علائم عصبی پیشرفت کند، ممکن است جراحی توصیه شود. هدف از جراحی کاهش فشار روی اعصاب و تثبیت دیسک(های) تحلیل رفته است. متخصصان ستون فقرات ما در استفاده از تکنیک‌های کم تهاجمی که شامل روش‌های ناوبری و روباتیک پیشرفته است، مهارت دارند که منجر به بهبودی سریع‌تر، ناراحتی کمتر و بستری شدن کوتاه‌تر در بیمارستان می‌شود.

گزینه های درمانی عبارتند از: 

لامینکتومی : برداشتن قطعات استخوان و بافت نرم در صورت وجود تنگی نخاعی یا فشردگی قابل توجه عصب. بسته به عوامل خاصی، این ممکن است به عنوان یک روش کم تهاجمی یا یک روش باز انجام شود. برای موارد شدیدتر که در آن فشار عصبی قابل توجهی وجود دارد، لامینکتومی ممکن است با فیوژن ستون فقرات ترکیب شود. 
فیوژن ستون فقرات : روشی که حرکت در بخش آسیب دیده ستون فقرات را با اتصال دائمی دو یا چند مهره با استفاده از پیچ و میله برای تثبیت ستون فقرات کاهش می دهد. پیوند استخوان نیز معمولاً با استفاده از استخوان اضافی برای پر کردن شکاف‌های بین مهره‌ها و تحریک روند بهبودی انجام می‌شود. 
L5-S1 Anterior Lumbar Interbody Fusion : روشی که در قسمت تحتانی ستون فقرات انجام می شود (معمولاً L4-L5 یا L5-S1) که در آن دیسک برداشته می شود و یک قفس / همجوشی بین بدن بین دیسک ها قرار می گیرد تا به بازیابی ارتفاع دیسک کمک کند و به طور غیرمستقیم از فشار خارج شود. عصب(های) آسیب دیده این روش از طریق شکم در مقابل پشت انجام می شود و در نتیجه یک برش کوچکتر و بهبود سریعتر ایجاد می شود.
با ما تماس بگیرید
شما در شرف گرفتن یک تصمیم مهم هستید و ما می خواهیم به شما کمک کنیم تصمیم خوبی بگیرید. کارکنان ما خوشحال خواهند شد که در مورد گزینه های شما و نحوه کمک ما با شما صحبت کنند. لطفا برای اطلاعات بیشتر به صفحه قرار ملاقات ما مراجعه کنید .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۶:۰۲ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)