پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

چگونه روان درمانی کودک می تواند به کودک یا پیش از نوجوان من کمک کند؟


کودک درمانی نه تنها به کودک شما بلکه به کل خانواده نیز کمک می کند. به عنوان والدین، با به دست آوردن بینش ها، ابزارها و استراتژی هایی که برای کمک به فرزندتان نیاز دارید، از افزایش اعتماد به نفس بهره مند خواهید شد. و از آنجایی که فرزند شما ابزارهای بیشتری برای مدیریت احساسات و رفتارهای خود ایجاد می کند، احتمالاً کل خانواده آرامش را تجربه کرده و به طور مؤثرتری ارتباط برقرار می کنند.

مسائل رایجی که در روان درمانی کودک مطرح می شود عبارتند از:

مشکلات رفتاری
مشکل تحصیلی
سرپیچی از مقامات
افسردگی و اضطراب
ADD/ADHD
مشکلات اجتماعی
از دست دادن و اندوه
سازگاری با تغییرات اخیر در خانواده یا مدرسه
PTSD و تروما
چگونه بفهمم کودک یا پیش از نوجوانی من به درمان نیاز دارد؟
اگر کودک معمولاً متعادل شما به سمت رفتارهای نگران کننده مانند گوشه گیری، آسیب رساندن به خود، افت عملکرد تحصیلی، یا رفتار کردن نسبت به دیگران شروع کرد، ممکن است مناسب باشد که به دنبال راهنمایی حرفه ای باشید. با توجه به اینکه اکثر کودکان حساس هستند، هر گونه تغییر شدید یا نگران کننده در رفتار آنها ممکن است یک پرچم قرمز باشد.

CDC تخمین می زند که از هر شش کودک بین دو تا هشت سال، یک نفر دارای اختلال روانی، رفتاری یا رشدی است. درمان اولیه کلیدی است. کودکان اغلب سخت تر از بزرگسالان با افسردگی و اضطراب کنار می آیند. بدون راهنما یا ابزار مناسب برای مدیریت احساسات، این نه تنها بر رفتار آنها تأثیر منفی می‌گذارد، بلکه درک آنها از خود و دنیای اطرافشان نیز تأثیر منفی می‌گذارد.

مشاوره می تواند کودکان را از اتخاذ راهبردهای مقابله ای منفی در بزرگسالی باز دارد. چه فرزند شما در دوران گذار رشدی دوران سختی را سپری کند یا از یک اختلال روانی یا رفتاری رنج می‌برد، یافتن کمک از یک درمانگر آموزش دیده می‌تواند اولین گام برای ایجاد نسخه‌ای شادتر و سالم‌تر از خود باشد. به سرعت یا به تدریج، بسته به شخصیت منحصربه‌فرد فرزندتان، متوجه تغییرات مثبت می‌شوید، از کاهش طغیان‌ها گرفته تا بهبود مدیریت احساسی و آرامش‌بخش، افزایش فعالیت اجتماعی، نمرات بهتر در مدرسه و ارتباط سالم‌تر در خانه


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۸:۲۴ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)