پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

لابیاپلاستی چیست؟

 

لابیاپلاستی جراحی جوانسازی واژن است. این یک روش جراحی رایج است که بسیاری از زنان آن را انتخاب می کنند، که اندازه و ظاهر لابیا مینور را کاهش می دهد. در برخی از زنان، پوست و بافت اضافی روی لب‌ها می‌تواند منجر به ساییدگی و درد ناخوشایند شود. بنابراین این جراحی است که هم به شما کمک می کند هم بهتر به نظر برسید و هم احساس بهتری داشته باشید.

جراحان با برداشتن بافت اضافی روی لابیا یا با جراحی لیزر به واژن بهتری دست می یابند. وقتی به خوبی انجام شود، این یک روش بسیار موفق و محبوب است. هیچ علامت قابل مشاهده ای از جراحی یا حتی برش وجود نخواهد داشت.

بعد از جراحی: به بدن خود گوش دهید
در حالی که منتظر بهبودی برش هستید، با بدن خود مهربان باشید و از آن مراقبت کنید و در طول دوره توصیه شده استراحت کنید. بهبودی مهمتر از بهبود سریع است. فقط به این فکر کنید که رابطه جنسی چقدر لذت بخش تر خواهد بود اگر به بدن خود زمان کافی برای بهبودی بدهید.

آیا لابیاپلاستی تغییراتی در حساسیت ایجاد می کند؟
این یکی از بزرگترین سوالاتی است که از ما پرسیده می شود. برای درک آسان تر، در حین لابیاپلاستی، بافت های بدن برداشته می شوند. هیچ اعصابی آسیب نمی بیند یا برداشته نمی شود.

بنابراین، احساسات و لذت جنسی شما یکسان خواهد بود. پس از جراحی انتظار هیچ تغییر دائمی بزرگی در احساس - اعم از افزایش یا کاهش - نداشته باشید.

با این حال، آنچه شما می توانید انتظار داشته باشید، بهبود قطعی رضایت جنسی است. در حین مقاربت، لذت، راحتی و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت که به نوبه خود، تجربه لذت بخش تر خواهد بود.

افرادی که با لب های بزرگ به ما مراجعه می کنند یا می خواهند عدم تقارن را برطرف کنند، همیشه تشویق می شوند و بعد از آن راحت می شوند. این یک روش سریع و رایج است.

استفاده از روان کننده های واژن بعد از لابیاپلاستی
شما باید برای برداشتن بخیه ها به پزشک مراجعه کنید و سپس او در مورد اینکه چه زمانی می توانید دوباره رابطه جنسی داشته باشید با شما صحبت خواهد کرد. هر مورد و هر فرد متفاوت است.

در حین انتظار و بهبودی، سعی کنید بدن خود را با حمام سیتز یا سایر درمان های طبیعی آرام کنید. از پزشک خود بپرسید که کدام مکمل ها برای بهبودی بدن پس از لابیاپلاستی توصیه می شوند.

توصیه می کنیم فقط پس از شش هفته پس از عمل از روان کننده استفاده کنید. این برای جلوگیری از هرگونه عفونت یا ناراحتی احتمالی در حین بهبود بافت بدن است. فقط از روان کننده های ضد حساسیت استفاده کنید و به آرامی با فعالیت جنسی شروع کنید و هر درد یا سایر احساساتی را که ممکن است احساس کنید زیر نظر بگیرید.

حتماً به طور مرتب با پزشک خود مشورت کنید و برای اقدامات بعدی مراجعه کنید. اگر بعد از دوره بهبودی چهار تا شش هفته ای چیز غیرعادی مشاهده کردید، با جراح خود صادق باشید تا بتوانید به درستی بهبود پیدا کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۲۰ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)