پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

کودکان چه مدت درمان را انجام می دهند؟


مدت زمان درمان بستگی به اهدافی دارد که شما و درمانگر فرزندتان دارید. اغلب اوقات، یک درمانگر می خواهد با فرزند شما هفته ای یک بار به مدت چند ماه ملاقات کند.

چگونه والدین می توانند کمک کنند؟
شما می توانید کارهایی انجام دهید که به فرزندتان کمک کنید تا بهترین نتیجه را از درمان بگیرد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

یک درمانگر پیدا کنید که شما و فرزندتان با آن احساس راحتی می کنید. تیم مراقبت های بهداشتی فرزندتان می تواند به شما کمک کند کسی را پیدا کنید.
فرزندتان را به همه قرار ملاقات ها ببرید. تغییر زمان می برد. برای یادگیری مهارت های جدید و حفظ آنها، نیاز به بازدیدهای درمانی زیادی است.
با درمانگر فرزندتان ملاقات کنید. بپرسید وقتی فرزندتان در خانه مشکلاتی را نشان می دهد چه کاری انجام دهید. بپرسید چگونه به فرزندتان کمک کنید تا خوب عمل کند.
با فرزندتان وقت بگذرانید. با هم بازی کنید، آشپزی کنید، بخوانید یا بخندید. این کار را هر روز انجام دهید، حتی اگر فقط برای چند دقیقه باشد.
والدین صبور و خونگرم. از کلمات محبت آمیز استفاده کنید، حتی زمانی که نیاز به اصلاح فرزندتان دارید. عشق را نشان دهید. وقتی فرزندتان خوب کار می کند یا سخت تلاش می کند تحسین کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۶:۰۱ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)