پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

خطرات و مزایای جراحی لابیاپلاستی

 

لابیاها در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند و دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود زنان لابیاهای بزرگ یا بزرگی داشته باشند، از جمله تغییرات طبیعی، استعداد ژنتیکی، افزایش سن، تغییرات هورمونی و پس از زایمان.

در حالی که لابیای بزرگ یا بزرگ شده معمولاً هیچ مشکلی ندارد، برای برخی افراد ممکن است باعث ایجاد طیفی از مشکلات شود، از جمله:

درد و ناراحتی
خودآگاهی در هنگام صمیمیت یا پوشیدن لباس های تنگ مانند شلوار یوگا یا لباس شنا
مشکل در ورزش
ناراحتی در هنگام صمیمیت یا مقاربت جنسی
مسائل بهداشتی از جمله عفونت و سوزش دستگاه ادراری
اگر اندازه یا شکل لابیای شما باعث هر یک از این مسائل می شود، ممکن است لابیاپلاستی را برای کاهش اندازه لابیای خود در نظر بگیرید.

در این مقاله در مورد لابیاپلاستی صحبت خواهیم کرد، از جمله اینکه این عمل شامل چه چیزی است، هزینه متوسط ​​لابیاپلاستی در سیدنی ، خطرات و فواید آن و مواردی که هنگام انتخاب جراح باید به آن توجه کنید.

لابیاپلاستی چیست؟
لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی است که ظاهر و عملکرد لابیا مینور (لب های داخلی) یا لابیا ماژور (لب های خارجی) را اصلاح می کند.

دو نوع لابیاپلاستی وجود دارد: روش تریم و روش پیوند چربی.

روش برش

روش تریم شامل برداشتن بافت اضافی لابیا کوچک در امتداد لبه های آن است. این روش برای افرادی مناسب است که لابیاهای کوچک بلندی دارند که باعث ناراحتی در حین فعالیت های بدنی یا مقاربت جنسی می شود.

روش پیوند چربی

روش پیوند چربی شامل برداشتن سلول‌های چربی از سایر قسمت‌های بدن و تزریق آن‌ها به مونس پوبیس (ناحیه زیر شکم درست بالای لابیا) یا لابیا بزرگ است. این کار برای معکوس کردن افتادگی لب های بزرگ انجام می شود.

هزینه لابیاپلاستی در سیدنی چقدر است؟
ممکن است تعجب کنید که هزینه لابیاپلاستی چقدر است و آیا گزینه های جراحی لابیاپلاستی مقرون به صرفه در سیدنی وجود دارد یا خیر.

لابیاپلاستی معمولاً یک عمل زیبایی در نظر گرفته می شود و بنابراین تحت پوشش Medicare یا بیمه درمانی خصوصی قرار نمی گیرد، اگرچه در برخی موارد محدود، Medicare یا ارائه دهنده بیمه درمانی خصوصی شما ممکن است بخشی از هزینه را در صورت ایجاد درد یا ناراحتی فیزیکی لابیاها و رعایت معیارهای خاص Medicare پوشش دهد.

بنابراین میانگین هزینه جراحی لابیاپلاستی در سیدنی چقدر است؟ خوب، پاسخ به شرایط شما و جراحی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

بدون Medicare یا پوشش بیمه درمانی خصوصی، لابیاپلاستی معمولاً بین 6000 تا 7500 دلار هزینه دارد که بستگی به پیچیدگی لابیاپلاستی دارد.

اگر تحت پوشش بیمه درمانی مدیکر یا خصوصی هستید، هزینه های شما برای لابیاپلاستی از 4100 دلار شروع می شود.

این هزینه شامل حق الزحمه جراح، هزینه بیمارستان/تئاتر و دستمزد متخصص بیهوشی است و شامل 12 ماه مراقبت بعدی می باشد.

توجه به این نکته مهم است که محدوده ارائه شده در بالا فقط یک تخمین است. هزینه نهایی ممکن است بسته به مورد فردی و هر هزینه اضافی که ممکن است اعمال شود، بیشتر یا کمتر باشد.

خطرات و مزایای لابیاپلاستی چیست؟
مانند هر عمل جراحی، جراحی لابیاپلاستی دارای خطرات و مزایایی است. در طول دوره بهبودی، بیماران ممکن است درد، تورم، کبودی، خونریزی، عفونت، آسیب عصبی و زخم را تجربه کنند.

با این حال، لابیاپلاستی ممکن است مزایای زیادی داشته باشد. بسیاری از بیماران پس از عمل احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری دارند، عملکرد جنسی بهبود یافته و درد و ناراحتی در حین فعالیت بدنی یا مقاربت جنسی کاهش یافته است.

لابیاپلاستی یک روز است، به این معنی که شما می توانید در همان روز به خانه بروید. اغلب ناراحتی های اولیه معمولاً پس از چند روز از بین می روند و ناراحتی باقی مانده معمولاً ظرف یک هفته برطرف می شود.

بسته به شرایط شما، لابیاپلاستی می تواند با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام شود.

انتخاب جراح مجرب و ماهر
هنگام بررسی لابیاپلاستی یا هر نوع جراحی زیبایی، ما معتقدیم که انتخاب یک جراح مجرب و واجد شرایط بسیار مهم است. شما معتقدید که جراح شما باید توسط کالج جراحان سلطنتی استرالیا (RACS) آموزش دیده باشد و دارای مدارک تخصصی در جراحی پلاستیک و ترمیمی باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۷:۳۹ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)