پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

آیا می توان از ایمپلنت های دندانی برای دندان های جلویی استفاده کرد؟


آره. ایمپلنت های جلویی معمولا بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته جلوی شما هستند. برخلاف بریج دندانی که نیاز به شکستن دندان های مجاور برای تاج دندان دارد، ایمپلنت های دندانی به هیچ وجه دندان های دیگر شما را تغییر نمی دهند.برای ارتباط با بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران اینجا کلیک کنید.

آنها همچنین قدرت جویدن و ثبات بیشتری نسبت به پروتز پارسیل دارند و مزایای اضافی محافظت از استخوان فک را ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها 30 سال یا بیشتر با حداقل مراقبت دوام می‌آورند و دوام بیشتری نسبت به سایر جایگزین‌ها دارند.

اگر می‌خواهید بدانید که آیا ایمپلنت‌ها انتخاب مناسبی برای شما هستند، با برنامه‌ریزی مشاوره با یک دندانپزشک ماهر شروع کنید. آنها یک برنامه درمانی سفارشی ایجاد می کنند که ظاهر و سلامت دندان جلوی شما را بازیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که برای سال های آینده لبخندی زیبا خواهید داشت.


 

کاشت ایمپلنت روی دندان جلو چقدر طول می کشد؟
معاینه دندانپزشکی
در ابتدا، دندانپزشک احتمالاً یک معاینه گسترده را برای بررسی وضعیت دهان برنامه ریزی می کند. این می تواند شامل اشعه ایکس یا شاید اسکن سه بعدی باشد. این آزمایش برای اطمینان از اینکه استخوان فک و لثه برای حمایت از ایمپلنت و ایجاد یک برنامه درمانی که بهترین کار را برای شما دارد، کافی هستند، بسیار مهم است.

جراحی ایمپلنت
جراحی اولین مرحله در پروسه ایمپلنت است. دندانپزشک شما ایمپلنت تیتانیوم را در استخوان فک زیر لثه کاشت می کند. 

این روش معمولاً برای هر ایمپلنت 2 ساعت طول می کشد. پس از تکمیل این روش، اکثر دندانپزشکان حدود 3 ماه تا پایان فرآیند ترمیم ایمپلنت دندانی خود صبر می کنند. مهم است که زمان کافی برای پیوند استخوان ایمپلنت در نظر گرفته شود تا بتواند از ترمیم نهایی پشتیبانی کند.

بهبودی پس از جراحی
در ابتدا ممکن است بیمار از کبودی، تورم یا ناراحتی رنج ببرد. همه چیز بستگی به میزان کاری دارد که دندانپزشک شما برای قرار دادن ایمپلنت انجام داده است، به ویژه در مواردی که دندان در طول عمل برداشته شود. 

فاصله زمانی بین جراحی ایمپلنت و همچنین نصب تاج بسیار مهم است. طول این مدت به روند بهبودی لثه و استخوان شما بستگی دارد. روند بهبودی معمولاً تقریباً 3 ماه است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۷:۱۳ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)