پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

آیا جراحی برای اصلاح لابیای بیرون زده وجود دارد؟

آره. جراحی که برای تغییر شکل یا کاهش طول لابیال انجام می شود به عنوان لابیاپلاستی شناخته می شود. اگرچه بسیاری از زنان به دلایل زیبایی انتخاب می‌کنند که لابیا را کاهش دهند، زیرا در مقابل شریک زندگی خود احساس خودآگاهی می‌کنند، برخی دیگر ممکن است بخواهند برای از بین بردن درد یا تحریک ناشی از پیچاندن یا کشیدن بافت اضافی در حین سواری، لابیاپلاستی انجام دهند. دوچرخه سواری یا داشتن رابطه جنسی یا پوشیدن مدل های خاصی از لباس زیر.برای ارتباط با بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی در تهران اینجا کلیک کنید

برای آن دسته از زنانی که نسبت به اندام تناسلی خود آگاه هستند و به دلایل زیبایی مایل به جراحی هستند، لابیاپلاستی یک روش جراحی واژینال است که می تواند ظاهر زیبایی واژن خارجی را بهبود بخشد و به این بیماران عزت نفس بیشتری بدهد.


جراحی کوچک کردن لابیا چگونه انجام می شود؟ 
جراحی لابیاپلاستی به صورت سرپایی انجام می شود، به این معنی که می توانید بعد از آن به خانه بروید. می توان آن را با بی حسی موضعی به همراه مقداری داروی آرام بخش انجام داد تا در طول جراحی به راحتی بخوابید. این روش معمولاً بین دو تا سه ساعت طول می‌کشد، پس از آن یک ساعت را در ناحیه ریکاوری می‌گذرانید تا بتوانید با سواری از پیش تعیین‌شده خود به خانه ببرید.

دو روش جراحی برای انجام لابیاپلاستی وجود دارد. پس از معاینه، پزشک از شما می‌خواهد قبل از اینکه در مورد هر روش به طور مفصل صحبت کنید و بهترین روشی را که به هدف شما دست می‌یابد توصیه کنید، آنچه را که امیدوارید با این جراحی به دست آورید، بیان کنید.

شما تشویق می‌شوید تا قبل از تصمیم‌گیری برای انجام لابیاپلاستی، سؤالات زیادی بپرسید تا مطمئن شوید که درک خوبی از هر تکنیک جراحی دارید.

دو روش جراحی برای کاهش لابیا عبارتند از:
تکنیک پیرایش
محبوب ترین روش لابیاپلاستی شامل بریدن نواری از پوست و ماهیچه از بیرونی ترین لبه های لابیا به منظور کاهش طول آن و از بین بردن برخی از پوست های تیره در امتداد مرز است که برخی از زنان آن را نامطلوب می دانند. سپس زخم با استفاده از بخیه های قابل جذب (بخیه) بسته می شود.

تکنیک گوه زدن
در لابیاپلاستی گوه‌ای، جراح یک بافت مثلثی شکل را از هر لابیا خارج می‌کند، قبل از اینکه دو حاشیه زخم در معرض دید را با یک بخیه قابل جذب به یکدیگر ببندد. این روش برای کاهش پری لابیاها بدون کوتاه کردن طول آن است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۳:۱۲ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)