پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

پشت کاهش طلاق چیست؟


دکتر هلن فیشر، دکترا، انسان شناس زیست شناختی در دانشگاه راتگرز و نویسنده شش کتاب در مورد عشق و طلاق از جمله آناتومی عشق ، نظریه ای در مورد علت دارد.برای ارتباط با روانشناس ازدواج اینجا کلیک کنید

او توضیح می دهد: "ما خیلی دیرتر ازدواج می کنیم." «امروزه میانگین سن ازدواج زنان 27 سال (حدود 28 سال) و برای مردان 29 سال (حدود 30 سال) است. و تمام داده های من ... نشان می دهد که هر چه دیرتر ازدواج کنید، احتمال طلاق کمتر می شود. من آن را "عشق آهسته" می نامم، زیرا [ هزاره ها ] تقریباً 10 سال قبل از ازدواج، رابطه جنسی و عشق دارند.

طلاق ها چه زمانی اتفاق می افتد؟
 
بیشترین طلاق ها چه زمانی اتفاق می افتد؟
اما برای کسانی که طلاق می گیرند، به نظر می رسد یک عدد جادویی برای زمان وجود دارد. به گفته دکتر فیشر، مهم نیست که اهل کجای جهان هستید یا در چه فرهنگی بزرگ شده اید، به احتمال زیاد طلاق می گیرید... طبل ... چهار سال پس از ازدواجتان.

 
او ادامه می‌دهد که حتی جذاب‌تر این است که چرا . مغز انسان ما تکامل یافته است تا انگیزه ای برای عشق و مشارکت را تقویت کند که فقط به اندازه کافی طول می کشد تا یک فرزند مجرد را در دوران نوزادی پرورش دهد.

شراکت به زنان این امکان را می داد تا کودکان و شرکای مرد خود را برای تأمین و محافظت از آنها در زمانی که کودک جوان بود بزرگ کنند.

بعد از آن؟ ما به عنوان پستانداران برای داشتن قوی ترین میراث ژنتیکی با بیش از یک شریک مجبور به تولید مثل هستیم. فیشر توضیح می‌دهد: «اگر با دو یا سه مرد به جای یک مرد بچه‌دار می‌شوید، تنوع ژنتیکی بیشتری در نوزادان خود ایجاد می‌کنید. به عبارت دیگر، برای میلیون‌ها سال، برخی از شکل‌های بدوی طلاق احتمالاً مکانیزمی سازگار برای ایجاد تنوع ژنتیکی بیشتر بوده است.

در مقیاس بسیار کوچکتر، در فرهنگ مدرن آمریکایی، یک وکیل طلاق می گوید که او میانگین سن طلاق را بیشتر از پنج تا هشت سال پس از ازدواج تشخیص داده است. بتینا هندین، وکیل زناشویی در آفیت کورمان که نزدیک به 34 سال است، این فرضیه را مطرح می کند که این در درجه اول به دلیل انتظارات برآورده نشده است. در نیویورک، ما ازدواج طولانی مدت را 11 سال در نظر می گیریم. اکثر ازدواج ها بین سال های اول و دوم یا سال های پنجم و هشتم به هم می خورند. هندین توضیح می دهد: "در سال اول و دوم، شما به این ازدواج خریدید، به این رویا خریدید، و آن چیزی که می خواستید نیست. در آن زمان است که علائم هشدار دهنده برای اولین بار از بین می روند." "در طول سال های پنجم و هشتم، بیشترین تغییر وجود دارد. شما ممکن است بچه داشته باشید، شغل های متفاوتی داشته باشید، شاید در حرفه خود راضی نباشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۳:۵۵ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)