پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

ونیر و لمینت

روکش دندان چیست؟
روکش یک پوسته نازک است که از چینی یا سرامیک ساخته شده است. سایه روکش به همراه شکل و اندازه آن به گونه ای ساخته می شود که با دندان های اطراف شما مطابقت داشته باشد تا کاملا با هم ترکیب شود.
ونیر دندان چگونه استفاده می شود؟
ما می توانیم با استفاده از روکش دندان کارهای مختلفی انجام دهیم. با قرار دادن روکش روی دندان ها، می توانیم شکاف ها را ببندیم، دندان ها را یکدست کنیم، لکه های تیره را بپوشانیم و لبخندی یکدست ایجاد کنیم. به این ترتیب، روکش ها می توانند لبخندی ایجاد کنند که رقیب مشهورترین ستاره های هالیوود باشد. شما فقط باید با شماره 2484-688-908 تماس بگیرید و برای ملاقات دکتر فریبا شریفان، DMD وقت بگیرید.

یونیون، نیوجرسی ونیر
ما همچنین از روکش دندان برای ترمیم استفاده می کنیم. هنگامی که دندان ها ترک خورده، تراشه یا شکسته می شوند، روکش می تواند دندان را به عملکرد کامل خود بازگرداند. تا زمانی که ساختار دندان سالم باشد، می‌توانیم ظاهر دندان را بازیابی کنیم و در عین حال خوردن و صحبت کردن را بدون احساس ناراحتی ممکن کنیم.
روش
هنگامی که بیماران به مطب های دندانپزشکی موریس ما مراجعه می کنند، برای ساختن روکش ها در آزمایشگاه از دندان های آنها اثری می گیریم. روکش‌ها با اندازه، شکل و رنگ دندان‌های شما مطابقت دارند و ساخت آن یک هفته یا بیشتر طول می‌کشد.
برای قرار دادن روکش دندان ابتدا دندان شما را با برداشتن قسمتی از مینای دندان آماده می کنیم. این کمک می کند تا روکش صاف و در راستای بافت لثه شما قرار گیرد. پس از آماده سازی دندان، روکش موقت را با استفاده از چسب متحرک محکم می کنیم. هنگام پوشیدن روکش موقت، مهم است که دندان های خود را به آرامی مسواک بزنید و از خوردن هر گونه غذایی که ممکن است آن را از جای خود خارج کند، اجتناب کنید. از آنجایی که با چسب قابل جابجایی محکم می شود، می توان آن را به راحتی جابجا کرد.
هنگامی که روکش های دائمی شما آماده شد، به مطب های دندانپزشکی موریس ما باز خواهید گشت تا بتوانیم روکش موقت را برداریم و اطمینان حاصل کنیم که روکش جدید کاملا مناسب است. معمولاً با استفاده از یک محلول مبتنی بر آب وصل می‌شود تا ببینید چگونه به نظر می‌رسد. در صورت نیاز به انجام هر گونه تعدیل، در این زمان انجام خواهد شد. در غیر این صورت، دندان تمیز می شود و روکش دندان به دندان چسبانده می شود. بیماران از ظاهر نتایج لذت خواهند برد. آنها فوری هستند، و شما می توانید بلافاصله شروع به لبخند زدن کنید.برای ارتباط با بهترین دکتر ایمپلنت دندان در تهران اینجا کلیک کنید.
بعد از رویه
دندان های شما معمولاً برای چند روز پس از مرحله آماده سازی و پس از قرار دادن روکش های دائمی درد خواهند داشت. در این مدت می توانید از داروهای ضد درد استفاده کنید تا راحت باشید. بیماران همچنین می توانند از استراحت و استفاده از کمپرس سرد برای کاهش هر گونه تورم بهره مند شوند. توصیه می کنیم که بیماران برای چند روز مراقب آنچه می خورند باشند و از غذاهای نرم استفاده کنند. در حالی که زمان ریکاوری کوتاهی برای گرفتن روکش وجود دارد، این روش کاملاً ارزش آن را دارد زیرا در نهایت لبخند زیبایی خواهید داشت.
مزایای روکش دندان
یکی از مزایای اصلی روکش‌ها که بیماران از آن لذت می‌برند این است که روکش‌ها چگونه دندان‌هایشان را به نظر می‌رسانند. این روش یک راه حل عالی است، زیرا روکش ها می توانند لبخند شما را به لبخندی بی نقص و زیبا تبدیل کنند.

روکش از دندان های طبیعی شما استفاده می کند، بنابراین نیازی به جراحی نیست و زمان بهبودی کاهش می یابد. از آنجایی که روکش ها مطابق با دندان های دیگر شما ساخته می شوند، طبیعی به نظر می رسند و هیچ کس نمی تواند بگوید که شما کار زیبایی را انجام داده اید. مزیت دیگر این است که آنها از مواد مقاوم در برابر لکه ساخته شده اند. این بدان معنی است که دندان های شما سفیدتر و درخشان تر می مانند، حتی اگر نوشیدنی مورد علاقه شما یک فنجان قهوه داغ باشد. ما می توانیم از روکش های دندانی برای تغییر لبخند شما استفاده کنیم.
آنچه را که دیگران در مورد خدمات روکش و لمینت دندان ما در Yelp می گویند بررسی کنید: اتحادیه روکش ها و لمینت ها
یونیون، نیوجرسی لمینت دندان
پایین دست
مانند بسیاری از روش های زیبایی، نصب روکش های دندان ممکن است ناراحتی هایی را ایجاد کند. این قابل انتظار است، با این حال، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بیماران را در طول عمل راحت نگه داریم تا در حین قرار دادن ونیرها یا آماده شدن دندان ها هیچ دردی را تجربه نکنید. این روند ممکن است چندین هفته طول بکشد، بنابراین دوره ای وجود دارد که باید مراقب باشید که چه می خورید و چه فعالیت هایی انجام می دهید. به عبارت دیگر، پس از گذاشتن روکش های موقت روی دندان های خود، فوتبال بازی نکنید. شما باید این روش را برای زمانی برنامه ریزی کنید که در آن نزدیک به خانه باشید و بتوانید آن را آسان کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۷:۲۶ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)