پزشک ملت پزشک ملت .

پزشک ملت

معایب جراحی زیبایی زنان


ریسک فاکتورها بعد انکار ناپذیر هر نوع عمل جراحی می باشند. با توجه به حساسیت فوق العاده بالای ناحیه تناسلی، احتمال بروز عوارض نامطلوب نیز بیشتر خواهد بود.

هرگونه اعمال تغییر ناشیانه و نادرست در ناحیه تناسلی می تواند عواقب ناگوار و حتی جبران ناپذیر را به همراه داشته باشد.

در ادامه به معرفی عوارض احتمالی و شایع بعد از جراحی زیبایی ناحیه تناسلی پرداخته ایم:

عفونت بعد از عمل لابیاپلاستی
ابتلا به عفونت عارضه ای رایج و محتمل می باشد. جراحی لابیاپلاستی به منظور کوچک کردن لابیاها و مشکلات ناشی از آن صورت می پذیرد.

عمل لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی، مراقبت های مختص به خود را دارد که بیمار باید آن ها را مد نظر قرار دهد. مراقبت های بعد از لابیاپلاستی از جمله مواردی است که می تواند مانند سدی محکم در برابر ابتلا به عفونت یا هر عارضه ی نامطلوب دیگر، عمل کند.

به خاطر داشته باشید شیوه ی انجام عمل لابیاپلاستی نیز بسیار مهم است. تخصص پزشک و تجربه ی آن باعث کنترل و مدیریت روند جراحی و کسب نتایج ایده آل از آن می شود.

کاهش حس جنسی بعد از جراحی زیبایی
یکی از مزایای مطرح و قابل توجه برای انواع جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی، تقویت میل جنسی و روابط احساسی زوجین می باشد.

ولی با توجه به اینکه ناحیه تناسلی اعصاب حسی فراوانی دارد، بنابراین سهل انگاری در جراحی های واژن می تواند نتایج معکوس به دنبال داشته باشد.

جراح زیبایی زنان؛ باید نیاز بیمار را بشناسد و متناسب با آن بهترین راه برای برطرف شدن عیوب ظاهری ناحیه تناسلی و کمک به جوانسازی واژن را انتخاب نماید.

 
 

عوارض تزریق فیلر به واژن
فیلرها ساخته دست بشر هستند و از مواد مختلفی تشکیل شده اند. نقش فیلرها کمک به برجسته سازی و حتی رفع چین و چروک پوستی می باشد.

اگر فیلرهای مورد استفاده در جوانسازی ناحیه تناسلی؛ بی کیفیت و نامرغوب باشند، باعث تحریک سیستم ایمنی بدن بیمار می شوند.

این تحریکات پاسخ های دفاعی سیستم ایمنی را به دنبال دارند. زیرا بدن بیمار ماده ی تزریقی را بعنوان یک محرک و بیگانه تلقی می کند و نسبت به آن واکنش های دفاعی از خود نشان می دهد.

عوارض روحی
عوارض جراحی زیبایی ناحیه تناسلی تنها مختص به مشکلات جسمانی یا حتی جنسی نمی شود. بلکه در مواقعی فرد متقاضی از ظاهر ناحیه ی تناسلی خود بعد از عمل جراحی ناراضی است و از این رو دچار مشکلات روحی می شود.

به طور مثال؛ اسکارهای ناشی از عمل جراحی، ماندن جای بخیه ها، دفورمیتی ناحیه تناسلی بعد از عمل و… از جمله مشکلات رایجی هستند که می توانند بیمار را از نظر روحی تحت الشعاع قرار دهند و موجب آزردگی خاطر او شوند.

پیشگیری از عوارض جراحی زیبایی ناحیه تناسلی
با این حال عوارض جراحی زیبایی زنان تنها منوط به روند جراحی و شیوه ی کار پزشک متخصص نیست!!! مواردی نیز وجود دارد که بیمار به دلیل عدم توجه به مراقبت های بعد از عمل جراحی و بی تفاوت بودن به بهداشت فردی، دچار عوارض نامطلوب شده است.

بنابراین برای مقابله با عوارض نامطلوب بعد از عمل جراحی زیبایی ناحیه تناسلی لازم است به دو نکته ی کلیدی و اساسی توجه نمایید:

انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان
رعایت نکات مراقبتی و بهداشتی بعد از عمل زیبایی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۰:۳۲ توسط:محدثه موضوع: نظرات (0)